* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

FORMULAR PENTRU SOLICITAREA RAMBURSĂRII

Pentru a solicita Garanţia fiabilităţii, procedaţi în felul următor:

PASUL 1

Dacă laptopul prezintă o defecţiune tehnică, contactaţi Centrul de asistenţă Toshiba. Accesaţi toshiba-europe.com/asp-locator pentru a găsi numărul pentru ţara dvs., apoi urmaţi instrucţiunile agentului de la Centrul de asistenţă.

PASUL 2

După repararea laptopului, completaţi acest formular online, încărcaţi documentele relevante (vezi mai jos) şi trimiteţi formularul. Pentru informaţii suplimentare şi mai detaliate, citiţi Termenii şi condiţiile din pagina Web www.toshiba.com.ro/reliability .

Documente necesare:
Înainte de a completa formularul, trebuie să aveţi pregătite următoarele documente pentru încărcare:

  • certificatul de înregistrare al produsului
  • dovada achiziţionării
  • dovada repărării

Asiguraţi-vă că fişierele nu depăşesc 3 MB

* RCF_MANDATORY_FIELDS *

DETALII PERSONALE

DETALII DESPRE LAPTOPUL REPARAT

În conformitate cu termenii şi condiţiile promoţiei Garanţia fiabilităţii, prin prezenta confirm că a apărut o defecţiune în conformitate cu termenii şi condiţiile promoţiei şi că laptopul a fost reparat la data de:

Ataşaţi dovada achiziţionării, confirmarea înregistrării şi dovada reparării (dacă există) utilizând instrumentul de încărcare de mai jos pentru a valida solicitarea dvs.

(formate pdf, doc, png, jpeg, jpg)

În plus, au fost respectate următoarele criterii:

1. Produsul a fost înregistrat în interval de 30 de zile de la achiziţionare. Confirmarea înregistrării a fost încărcată şi va fi trimisă cu acest formular online.
2. Promoţia Garanţia fiabilităţii este încă valabilă.
3. Dovada achiziţionării a fost încărcată şi va fi trimisă cu acest formular online.
4. Dovada reparării (dacă există) a fost încărcată şi va fi trimisă cu acest formular online.
5. Sunt proprietarul laptopului declarat mai sus.

DETALII BANCARE

Transferaţi preţul de achiziţionare specificat în dovada achiziţionării în următorul cont bancar.